4 Aralık 2012 Salı



Aşkın her hali güzeldir,tatlıdır derler ya işte biz aşkı Aşk Doktorundan dinledik.Evet Aşk Doktoru dedik yani herkesinde bildiği gibi Mehmet Coşkundeniz.

Yeni bir oyun gündemdeydi,afişleri asılmış bizlerle buluşacağı günü bekliyordu.27 kasım da Galasının olacağını duymuştum ve gönlümden geçirmiştim keşke gidebilseydik diye ve o gün telefonum çaldı ve eşim bana bu akşam AŞKA GELDİK e gidiyoruz dedi.Nasıl mutlu oldum nasıl,akşam olmak bilmemişti.Keyifli bir akşam bizi bekliyordu.Uzun zamandan beri eşimle beraber yapmadığımız ve büyük bir koşturmacanın içinde o kadar bunalmışken böyle bir eğlencenin bizler için çok iyi olacağına emindim ve biz iş çıkışı Profili Alışveriş Merkezindeki Galaya gittik.

Nasıl güzel bir oyundu anlatamam ,güldük,krizlere girdik resmen,kahkaha atan kadınları gördükçe daha çok güldük.Süperdi herşey.Kıskançlıklar,evliler arasındaki sürtüşmelerin,kavgaların dile getirilmesini izledik.Bazen kendimi gördüm demek ki bizde böyle oluyormuşuz dedim.Oyunda Hamdi Alkan’da seslendirmeler yaptı.Oyuncular zaten mükemmeldi hepsi.Hele Serkan Atar nasıl bir oyuncu,gerçekten kutluyorum onu,aslında bütün oyuncuları kutluyorum hepsi birbirinden iyi oyuncular.

Yazan ve yöneten Barbaros Uzunöner’e bu oyunu yazdığı ve yönettiği için teşekkür ediyoruz ve mutlaka gitmeniz içinde tavsiye ediyoruz.Biraz gülmeye ihtiyacımız olduğumuz bu dönemde bu oyun herkese çok iyi gelecek.Aşkın Komik Hallerini görmek istiyorsanız hiç vakit kaybetmeyin.Biz çok memnun kaldık ve herkese de tavsiye ediyoruz.En yakın zaman 06 Aralıktaki gösteriye mutlaka gitmelisiniz ,bunun için bilgiler şu şekilde:

Tarih: 6 Aralık Perşembe Saat 20.30

Yer :Halis Kurtça K.M

Barbaros Uzunöner

Serkan Atar

Merve Erdoğan

Sevil Uyar

Mehmet Coşkundeniz

Hamdi Alkan

Tagged: , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder