3 Aralık 2012 Pazartesi

31. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı 600 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımı, 200 etkinlik ve yüzlerce imza ile kapılarını kitapseverlere açtı.Bizim içinde en önemli günler arasındaydı.17-25 Kasım’da o kadar kalabalık bir şekilde gerçekleşti ki gerçekten görülmeye değerdi.

1baba1anne.com olarakta bizde arkadaşlarımızın yanında olmaya çalıştık,yanlarında olup onlara destek olduk.Böyle zamanlarda hep insan tanıdıklarının gelmesini,aramasını bekler.Ben çok değer veriyorum arkadaşlığa,özene,değere,verilen emeğe…Anne olmaları da ayrı bir önemdeydi benim için. İmza Kızın ve Anneliğin Ötesinde kitaplarının imza günü vardı. Bize göre müthiş geçti,onların gözlerindeki ışıtıları görünce bizde heyecanlandık.Banu Özkan Tozluyurt,Selgin Gb ve Esra Aylin Akalın’ı önce yani “İmza Kızın”ı ziyaret ettik.Yitik Ülke yayınevi çok güzel bir yere kurmuştu standını.Kadınların kitabı alırken “Teşekkür”etmeleri çok güzeldi.Satılan kitapların parasıda güzel bir yere(YEKÜV) gideceği içinde çok fazla ilgi gördü.

Daha sonra bizim için önemli bir insan olan alternatifanne.com un kurucularından Gülüş Türkmen’in yanına gittik.Süper bir aile tablosuyla karşılaştık.Annesi destekçisi olarak yanında oturuyordu.İkiside nasıl tatlı insanlar görmeli ve tanışmalısınız.Kaknüs Yayınevi duvarları kitaplarla süslemişti.”Anneliğin Ötesinde”imzalanmak için masada duruyordu ve hemen aldım ve imzalattım ipek1cimcime adına :) Legabebe(Gamze) de fuardaydı blogcubebek ile :) Berra hanımı sevdik biraz ,çok güzel bir gün geçirdik hep beraber.Herkese çok teşekkürler.Buarada fotoğraf çekmeyide unutmadım tabiki :)

İpek1cimcime çok şanslı bu konuda ,daha 16 aylık ama herkes onu çok seviyor.Bizde bizi sevem herkesi çok seviyoruz.Bize destek veren,yanımızda olan herkese teşekkür edioruz.

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder