15 Nisan 2015 Çarşamba


Temiz ve bakımlı bir cilde sahip olmak için neler yapıyorsunuz?
Normal bir cilde sahibim ve uzun zamandan beri cildim için bakım yapmak için fırsat ararken neden Cuiq Beauty kullanmıyorum dedim ve kullanmaya başladım. İlk jeli elime döktüğüm zaman rengi ve kokusu tuhafıma geldi. Portakal kokusu gibiydi. Yüzümü ıslattım ve jeli masaj yaparak yüzüme sürdüm. Sürmemle birlikte yüzümde bir ferahlama oldu. Nasıl bir ferahlama anlatamam. Masaj yaptıkça yüzünüz jeli emmeye başlıyor. Daha sonrada ılık su ile yüzünüzü yıkıyorsunuz. Cildiniz de biraz kuruluk oluşacak o yüzden nemlendirici ve tonikte kullanmanızı öneriyoruz.
Sizler de Cuiq Beauty 'nin bu mucize yüz temizleme jeli ile tanışmak ister misiniz? O zaman sizlere bir süprizimiz var. 1 kişiye bu yüz temizleme jelini hediye ediyoruz. Kazanmak için yapmanız gerekenler şunlar : 

Tagged: , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder