27 Mayıs 2013 Pazartesi

20 Mayıs 2013 babamın doğum günüydü.Benim ona süprizler yapıp ,hediye almam gerekirken,sabah ofise geldiğimde bana süpriz yapıldığını gördüm.

Ahu Koç ile tanışmış ve röportajımızı yapmıştık,çok tatlı 1Anne ve ikiz kızları var.Yaşamış olduklarını benim sorularım ile anlatmıştı. Daha sonra o da bana mail attı ve sorularını cevapladım.Ve 20 Mayısta yayında olduğunu gördüm.

İçimizden Bir Anne-Burcu Öğünlü...

Başlığını nasıl çok sevdim anlatamam.Bende 1Anne yim ve başka bir bölümde yer almak beni çok duygulandırdı. İpek 1cimcime'ye armağanlarımız her geçen gün artıyor,bu da onlardan birtanesi.Hadi sizde buyrun,beni ve ailemizi tanıyın.1Baba1Anne.com olarak güzel şeyler yapmaya devam ediyoruz...


Röportajımız için hadi tık tık :)

Tagged: , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder