24 Şubat 2014 Pazartesi



Üstün yetenekli çocuklar için uygun eğitim ortamları oluşturmayı ve velilerine destek vermeyi amaçlayan Üstün Yetenekli Çocukların Aile Platformu, Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi işbirliği ile kalıcı çözümler için 22 Şubat Cumartesi günü yaptığı seminerde, ‘aileler neler yapmalı’ sorusunun da cevabını aradı.


Gerçekleştirilen seminerde Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Dr. Bahar Eriş “zeka değişken midir, üstün yetenek ile ilgili gelen sorular nelerdir, aileler çocuğu ve yeteneği desteklemek için neler yapabilir” sorularına yanıt verdi. Yetişkin eğitim uzmanı Uğur Zat ise “yetişkin perspektifinden anne-baba eğitimleri, bilinçli anne-baba olmanın çocuğun hayatındaki rolü” hakkında bilgi verdi ve bir veli olan Nurseli Tamer ise deneyimlerini paylaştı.
Üyçap Kurucularından Filiz Günsür ve Ada Deniz ise dernek kurma çalışmalarını müjdeleyerek bundan sonra seminerlerine devam edeceklerini ve çocuk etkinlikleri gerçekleştireceklerini duyurdu.



Üstün Yetenekli Çocukların Aile Platformu ÜYÇAP, Mart 2013’te üstün yetenekli çocukların velilerine destek vermek, çocuklarımıza uygun eğitim ortamları yaratmak, sorunları çözmeye yönelik paylaşımlarda bulunmak, sorunların çözümü için kalıcı çözümler bulmak amacıyla kuruldu. ÜYÇ eğitimine yönelik politikalar gerçekleştirmek için sivil toplum kuruluşu olmayı hedefliyor. Her ilde derneği olan bir konfederasyon haline gelmek için çalışmalarını sürdüren ÜYÇAP, AB projeleri, çeşitli bakanlıkların projeleri, vakıfların projelerinden faydalanarak üstün yetenekli çocukların eğitimlerinin desteklenmesi ve geliştirilmesini hedefliyor.

Facebook grup adresi:

twitter: @uycap


Semineri kaçırdım diye üzülmeyin ,izleme imkanına sahipsiniz !

Tagged: , , , , , ,

1 yorum:

  1. Çocuklar bizim, ülkemizin hepimizin geleceği. Geleceğe bırakacağımız en değerli mirasımız çocuklarımız.

    Mirasımız olan çocuklarımıza bırakacağımız en güzel miras ise güzel bir eğitimdir. Eğitim mirası için miras avukatı tutulmaz, miras kavgaları çıkmaz. Eğitim mirası bırakılan çocuklar mirasyedi olmaz. Eğitim tükenmez bir mirastır.

    YanıtlaSil